Microsoft Project Member for 20 years 6 months Member for 20 years 7 months Submitted by Zhang Haixiang on Thu, 2006-06-22 01:18 Permalink RE: Time - Unit for Links By defult Lag /duration is shown in day Check tools-->Options--> Schedule tab --> Duration is entered in you can select min/day/week... When you type in Lag, you can use: "2d" or " 2day" or "2days" ---- 2 days "2ed" or "2eday" or "2edays" ---- 2 elapsed day "2m" or "2min" or "2minute" ---- 2 minutes you can try week month year... Member for 20 years 3 months Member for 20 years 3 months Submitted by Hannes de Bruyne on Wed, 2006-06-21 08:12 Permalink RE: Time - Unit for Links Hello, here some more information: Im looking for the setting how to show the LAG in days. Thanks Hannes Member for 20 years 6 months Member for 20 years 7 months Submitted by Zhang Haixiang on Wed, 2006-06-21 04:59 Permalink RE: Time - Unit for Links MSP always use minute as planning unit. But it can show it as day/week/month based on you setting & input Member for 20 years 6 months Member for 20 years 7 months Submitted by Zhang Haixiang on Wed, 2006-06-21 04:52 Permalink RE: Time - Unit for Links Pls give more information , time-unit for successors for duration or lag? Log in or register to post comments
Member for 20 years 6 months Member for 20 years 7 months Submitted by Zhang Haixiang on Thu, 2006-06-22 01:18 Permalink RE: Time - Unit for Links By defult Lag /duration is shown in day Check tools-->Options--> Schedule tab --> Duration is entered in you can select min/day/week... When you type in Lag, you can use: "2d" or " 2day" or "2days" ---- 2 days "2ed" or "2eday" or "2edays" ---- 2 elapsed day "2m" or "2min" or "2minute" ---- 2 minutes you can try week month year...
Member for 20 years 3 months Member for 20 years 3 months Submitted by Hannes de Bruyne on Wed, 2006-06-21 08:12 Permalink RE: Time - Unit for Links Hello, here some more information: Im looking for the setting how to show the LAG in days. Thanks Hannes
Member for 20 years 6 months Member for 20 years 7 months Submitted by Zhang Haixiang on Wed, 2006-06-21 04:59 Permalink RE: Time - Unit for Links MSP always use minute as planning unit. But it can show it as day/week/month based on you setting & input
Member for 20 years 6 months Member for 20 years 7 months Submitted by Zhang Haixiang on Wed, 2006-06-21 04:52 Permalink RE: Time - Unit for Links Pls give more information , time-unit for successors for duration or lag?
Member for
20 years 6 monthsRE: Time - Unit for Links
By defult Lag /duration is shown in day
Check tools-->Options--> Schedule tab --> Duration is entered in you can select min/day/week...
When you type in Lag, you can use:
"2d" or " 2day" or "2days" ---- 2 days
"2ed" or "2eday" or "2edays" ---- 2 elapsed day
"2m" or "2min" or "2minute" ---- 2 minutes
you can try week month year...
Member for
20 years 3 monthsRE: Time - Unit for Links
Hello,
here some more information: Im looking for the setting how to show the LAG in days.
Thanks Hannes
Member for
MSP always use minute as planning unit.
But it can show it as day/week/month based on you setting & input
Member for
Pls give more information ,
time-unit for successors for duration or lag?