Guild of Project Controls: Compendium | Roles | Assessment | Certifications | Membership

Tips on using this forum..

(1) Explain your problem, don't simply post "This isn't working". What were you doing when you faced the problem? What have you tried to resolve - did you look for a solution using "Search" ? Has it happened just once or several times?

(2) It's also good to get feedback when a solution is found, return to the original post to explain how it was resolved so that more people can also use the results.

base line

3 replies [Last post]
Ali Rengel
User offline. Last seen 16 years 14 weeks ago. Offline
Joined: 23 Nov 2007
Posts: 4
no puedo crear la Linea Base en primavera 5.0 porque me da el siguiente error:

type:EDatabaseError

event code: SQLSE-0984-7

Description:SQL Server Error: ORA-04068: existing state of packages has been discarded
ORA-04067: not executed, package body "ADMUSER.PROJECT_COPY_PKG" does not exist
ORA-06508: PL/SQL: could not find program unit being called
ORA-06512: at "ADMUSER.PROJECT_COPY", line 10
ORA-06512: a

por favor si me pueden ayudar.

Replies

Dieter Wambach
User offline. Last seen 7 years 13 weeks ago. Offline
Joined: 15 Jan 2007
Posts: 1350
Holà Ali
para mi esto es extraño. Créer una linea base es creer una copia del proyecto y añadir la conneciòn entre los dos proyectos. Esta el mismo que tuya acciòn en un paso.
Proba una otra vez si esta posible créer´una linea base.
El razón el más simple esta que has perdido su conneciòn con la banca de datos.
Dieter
Ali Rengel
User offline. Last seen 16 years 14 weeks ago. Offline
Joined: 23 Nov 2007
Posts: 4
Germani

gracias, resolvi de de otra forma, hice una copia del proyecto y lo converti en linea base despues.

muchas gracias por tu comentario me sirve para transferir el proble al departamento de informatica.
Dieter Wambach
User offline. Last seen 7 years 13 weeks ago. Offline
Joined: 15 Jan 2007
Posts: 1350
Ali,
dispense mi faltas en español por favor.
Este error viene de Oracle. Es un error en la banca de datos. Debes transferir esta problema al departimiento systemas informaticas. No puedes hacer nada.

Sorry for those many mistakes in Spanish.
This is an error within the Oracle database. You’ll have to transfer it to the IT department. You have no chance to solve it.

Dieter